• en
    • he

ארגון משרד: איך לארגן את המשרד שלנו

שוכרים משרד חדש? לאחר שעבדתם אתנו ומצאתם את המשרד המושלם עבורכם, זה שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם, הגיע הזמן לארגן אותו.

היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של דרכים ושל פתרונות, ולארגן את המשרד בקלות ובצורה יעילה מאוד. שימו לב כי ארגון נכון של המשרד יתרום למראה שלו, לנוחות של צוות המשרד ולעבודה מסודרת יותר, ולכן חשוב לארגן אותו בצורה שלא רק תיראה טוב בהתחלה, אלא גם תישמר לאורך זמן ללא כל בעיה.

התקנה של ריהוט מתאים

הצעד הראשון שיש לבצע לאחר השכרה של משרד חדש, במיוחד אם מדובר במשרד ריק מתכולה, הוא להתקין ריהוט מתאים במשרד. חשוב מאוד לבחור ריהוט שיתאים לא רק לעבודה, אלא גם לאחסון ולארגון של כל פריט לו זקוק צוות המשרד שלכם.

לכן, לפני שאתם רוכשים ריהוט משרדי, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום או לבקר בכמה משרדים העוסקים בתחום שלכם בכדי לקבל השראה. כך תוכלו לבחור באופן טוב יותר את הריהוט המתאים.

שימו לב כי ריהוט משרדי עתיד לשמש אתכם למשך שנים רבות ולכן, אף על פי שהדבר כולל הוצאה כספית לא קטנה, כדאי לבחור דווקא ריהוט איכותי ברמה גבוהה ולא להתפשר על ריהוט זול שייתכן שבעוד זמן לא רב כבר לא יוכל לשמש אתכם באותה צורה כמו בהתחלה.

שילוב פתרונות אחסון חכמים

אחד הדברים שגורמים למראה מבולגן ועמוס במשרדים הינו חוסר שימוש בפתרונות אחסון נכונים וחכמים בהתאמה לצרכים שלכם. לכן, זכרו כי ארגון של המשרד אמנם מבוצע לפני הכניסה אל המשרדים, אך יכול להמשיך בצורה הדרגתית גם לאחר תחילת העבודה בהם, ולפי הצרכים של עובדי המשרד תוכלו לבחור פתרונות אחסון נוספים אשר כדאי לשלב במשרד בכדי לשמור על הארגון ועל הסדר שבו.

פינות עבודה מוגדרות

עוד צורה שתאפשר לארגן את המשרד ולשמור על המראה המסודר, הינה יצירה של פינות עבודה מוגדרות. למשל – פינת צילום בה תונח מכונת הצילום, וכל צוות העובדים ידע כי רק שם הוא יכול לבצע את העבודה הזו, או פינת אוכל אשר רק בה העובדים יכולים לאכול את הארוחות השונות.

בצורה הזו אתם גם יוצרים סביבת עבודה נעימה יותר, וגם יוצרים משרד מסודר ומאורגן אשר יהיה קל מאוד לשמור על הארגון ועל הסדר בו לאורך זמן.

הקניית שיטות סדר וארגון לעובדים

לאחר שארגנתם את המשרד, כל מה שעליכם לעשות כדי לשמור על הארגון ועל הסדר הוא להנחות את העובדים לבצע זאת. לכן, כדאי לארגן יום מרוכז בו אתם מקנים לעובדים שיטות סדר וארגון אשר יאפשרו לכל אחד מהם לשמור על סביבת העבודה שלו, וכך עבור כולם יחד תהיה סביבת עבודה נקיה, מסודרת ונעימה.

כדאי לבצע את ההדרכה לעובדים בצורה חווייתית אשר תאפשר להם להבין את היתרונות שבשמירה על הסדר ועל הארגון, ותהפוך זאת לטבע שני שלהם, כמו סדנאות חווייתיות שונות או הדרכה מקצועית מעניינת על ידי מומחים בתחום.

כך תוכלו לארגן את המשרד שלכם כראוי ולשמור על המראה המסודר והארגון הנכון למשך זמן רב ללא כל בעיה, ומבלי שתצטרכו לשוב ולארגן אותו בכל כמה שבועות מחדש.

< Back to guides